Gluténmentes ételek az IKEA-ban

Néhány hete jártam a budaörsi Ikeában, és nagy boldogan tapasztaltam, hogy az étteremben minden étellel kapcsolatban feltüntetik az allergéneket. Kint van egy táblázat, és a táblázat segítségével könnyedén be lehet azonosítani, hogy melyik étel, mely allergéneket tartalmazza.
(Már el is képzeltem, ahogy következő látogatásom alkalmával én is vígan falatozom. )
Persze a keresztszennyeződés kockázata felmerült bennem, így írtam nekik egy emailt ezzel kapcsolatban, hogy azok az ételeik, amik összetevők szerint nem tartalmaznak glutént, tényleg gluténmentesek-e, tehát külön készítik-e őket odafigyelve az esetleges keresztszennyeződés elkerülésére.
Sajnos nem azt a választ kaptam, amiben reménykedtem, de legalább fény derült a dologra, így legközelebb már nem gondolkozom rajta (sajnos).
Itt pedig elolvashatjátok az emailemre érkezett választ: 

" Köszönjük visszajelzését az éttermünkben felszolgált ételek allergén kommunikációját illetően.
Ezúton szeretném tájékoztatni, hogy termékválasztékunk egy részének összetevői valóban nem tartalmaznak glutént.
Éttermi technológiánk azonban nem teszi lehetővé, hogy ezeket a termékeket elkülönítetten kezeljük, ezért nem tudjuk garantálni gluténmentességüket.
A Svéd Finomságok Boltjában kapható tortáink megfelelnek a gluténmentes termékekkel szemben támasztott követelményeknek.
Még egyszer köszönöm figyelmességét és, hogy időt szakított a visszajelzésre, kérem a jövőben is tiszteljen meg minket látogatásaival és véleményével."


  sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás