Gluténmentes amerikai palacsinta

Azt már biztosan tudjátok, hogy nagyon szeretem feldobni a reggeliket, hiszen akkor mindig jobban indul a nap. :)
Mostanában a szépen feldíszített zabkása mellett rákaptam a gofrira és az amerikai palacsintára is, amit ezúttal Hadarik Rita gluténmentes amerikai palacsinta lisztkeverékből készítettem el.
Nagyon egyszerűen elkészül, nagyon finom és ízlés, kedv szerint bármilyen "feltéttel" variálható. ;)
A lisztet INNEN tudjátok megrendelni.
Úgy csináltam mindent, ahogy a csomagoláson is van, nézzük is, hogyan készül!

Hozzávalók

  • 1 csomag Hadarik Rita gluténmentes amerikai palacsinta lisztkeverék
  • 50 g olvasztott vaj
  • 4 dl tej
  • 25 g porcukor
  • 1 tojás + 1 tojássárgája
 A lisztet elkevertem a cukorral, az olvasztott vajat a tojással és a tejjel, majd a száraz és a nedves hozzávalókat összekevertem. 10 percig állni hagytam, majd kevés kókuszzsírral kikent serpenyőben kisütöttem a palacsintákat.
Én olvasztott csokoládét és epret tettem rá, szerintem elképesztő finom lett így együtt. :)




Share:

0 hozzászólás