Gluténmentes gofri (Mester család süteménylisztből)

Imádom a gofrit, és bizony rákaptam, hogyha morcosan indul a reggel, akkor a gofri a legnagyobb támaszom. Ha csoki és eper is társul hozzá, akkor a legnehezebben induló reggelen is vígan fogyasztom a reggelit - az elengedhetetlen tejeskávémmal - utána pedig már majdhogynem könnyen indul a nap - na jó, maradjunk a valóság talaján: könnyebben.
Ezúttal Mester család süteményliszttel készítettem a szokásos receptet.

Hozzávalók:
  • 2 tojás
  • 3 ek. cukor - vagy ennek megfelelő mennyiségű édesítő
  •  160 g Mester család süteményliszt
  • 1 tk. sütőpor
  • 1,5 dl tej - víz is lehet
  • 3 ek. olaj
Az olaj miatt nem kell olajozni a gofrisütőt, így egymás után mehet be a tészta.
Ezúttal kis csokit olvasztottam a tetejére és eperrel ettük. A csoki és az eper páros egyszerűen verhetetlen és erre én még csak most kezdek ráeszmélni... hol éltem eddig? :)


sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás