Gluténmentes kenyérchips - "bake rolls"

Biztos vagyok benne, hogy mindannyian ismeritek a "Bake rolls"-t, a fűszeres kis kenyérchipseket, amit még a gluténmentes élet előtt oly boldogan ropogtattunk. Fincsi volt. Most maradt egy kis bagettem, ami már frissnek jóindulattal sem volt nevezhető, és hirtelen beugrott az ötlet, hogy tökéletes bake rolls alapanyag lesz.
Vágjunk a kiszáradt pékáruból vékony szeleteket, majd sorakoztassuk őket egymás mellé egy sütőpapírral bélelt tepsire. Valamilyen zsiradékkal (ki mit kedvel, olívaolaj, olvasztott kacsazsír, kókuszolaj) picikét locsoljuk meg, majd ízlés szerint fűszerezzük. Én fokhagyma imádó vagyok, úgyhogy én jól megküldtem szárított fokhagymával. 
175 fokos sütőben kb. 10 perc alatt szépen megpirítottam, majd lehetett ropogtatni. :)

Hogy ez eddig miért nem jutott eszembe? :)


sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás