Gluténmentes, élesztőmentes, szénhidrát csökkentett pizzás csiga

Imádom a pizzát, de azért mégsem ehet olyan gyakran pizzát az ember... ilyenkor jöhet a pizzás csiga, ami egyébként majdnem ugyanaz, de mivel máshogy formázod, mégsem! :D
Ezúttal szénhidrát csökkentett verzióban készítettem el.

Hozzávalók

  • 100 g NoCarb rost sütőmix
  • 1 tk. só
  • 2 dl víz
  • 2 tojás
  • 2 ek. olívaolaj
A rostot elkevertem a sóval, ráöntöttem a vizet, hozzáadtam a tojást, robotgép dagasztófejével elkezdtem összedolgozni, majd mehetett az olívaolaj és simára dolgoztam a tésztagombócot. Hagytam körülbelül 10 percet pihenni, addig előkészítettem a "töltelékeket".
Paradicsomot pürésítettem (hámozott, konzerv), sóval, borssal, oregánóval és bazsalikommal fűszereztem, és sonkát aprítottam.
A tésztát picit rizslisztezett felületen vékonyra nyújtottam, megkentem a szósszal, majd eloszlattam rajta az apró sonkadarabokat.
Feltekertem, majd csigákat szeltem a tekercsből.
175 fokos sütőben kb. 20 perc alatt megsütöttem, majd elmajszoltuk... fincsi lett. :)




Share:

1 hozzászólás