Tejszínes-kukoricás csirke

Nem azt mondom, hogy a leggusztusosabb étel, amit valaha láttatok, de hihetetlenül finom. :) Egyszer már készítettem korábban, akkor nem töltöttem fel, mert látványra nem valami megnyerő, de most, hogy újra elkészült, mivel nagyon finomnak ítéltük meg, gondoltam, megosztom Veletek. :)

Hozzávalók
  • 600 g csirkemell
  • 1,5 fej vöröshagyma
  • 4 gerezd fokhagyma
  • bors
  • 3 dl főzőtejszín
  • 1 doboz csemegekukorica
A vöröshagymát apróra vágtam és kevés olajon üvegesre pároltam. Ekkor rátettem a felkockázott csirkemellet, majd hagytam, hogy átsüljön. Mikor kifehéredett, akkor sóztam, borsoztam, majd mikor teljesen átsültek a csirkekockák, ráöntöttem a tejszínt és hagytam fortyogni. Végül ment a csemegekukorica is és szépen összefőztem az egészet.
Mi rizzsel ettük, nagyon egyszerű kaja és finom is. :)


Share:

0 hozzászólás