Piskótatekercs rizslisztből

Hihetetlenül finom lett! Nem is írok bevezetőt, elképesztő puha, szaftos lett, ennyi a lényeg! :D Éppen itt volt a kőműves is (beépítette a kádat) és a fűtésszerelők is (felrakták a radiátorokat), mindenkinek vittem egy szeletet, nekik is nagyon ízlett.

Innentől csak így sütöm! 

Hozzávalók
  • 4 tojás
  • 3,5 ek. cukor
  • 3,5 ek. rizsliszt (Kenyérvarázs rizslisztet használtam)
  • 1 tk. sütőpor 
  • baracklekvár
A tojásokat kettéválasztottam, a fehérjét felvertem, a sárgáját habosítottam a cukorral, majd hozzádolgoztam a sütőporral elkevert rizslisztet. Óvatosan hozzáforgattam a habot, majd egy 25x35 cm-res tepsit kibéleltem sütőpapírral és eloszlattam benne a masszát.
175 fokos sütőben kb. 15 percet sütöttem, megvizeztem egy darab sütőpapírt, arra fordítottam ki, majd azzal együtt tekertem fel és úgy hagytam kihűlni.
Mikor kihűlt, megtöltöttem baracklekvárral - így, hogy még forrón vizes sütőpapírral együtt tekertem fel, később sem tört egyáltalán.
Nagyon fincsi ♥



Share:

2 hozzászólás

  1. Szia Dóri! Az idei karácsonyi receptjeid nagyon-nagyon tetszettek. Szuper ez a piskótatekercs, most is van egy mascarponés-tejszínes a hűtőben, de karácsonykor a baracklekváros is nagy sikert aratott. Elkészítettem még a zserbógolyót ès a hókiflit is, mindegyik pikk-pakk elfogyott. Tavalyi recepted a puszedli, ami szintén nagy sikert aratott. Köszönöm a recepteket!!! Boldog új évet kívánok!

    VálaszTörlés