Gluténmentes gofri

Legalább 3 éve nem ettem gofrit, pedig a Jézuska idén meglepett egy gofrisütővel. Már másnapra terveztem a gofris reggelit, de valahogy elmaradt. És azóta is. Ma reggel - mert ha az ember amúgy is elveszít egy órát valahol hajnaltájt, nagyon is ráér - gondoltam, bepótolom a hiányosságot, és nekiálltam a gofrisütésnek. A sütőmhöz volt egy alaprecept, azt használtam azzal a kivétellel, hogy túl sok tejet írt, abból kicsit visszavettem. Íme a recept:
2 tojást habosra kevertem 4 ek. cukorral, majd hozzáadtam egy kicsi sót és 160 g Schär mix B-t 1 tk. sütőporral elkeverve. Robotgéppel elkezdtem összedolgozni, majd lassan hozzáadagoltam 1,5 dl tejet és közben óvatosan kevergettem. Végül 4 ek. olaj is került bele. 
A sütőmben 2 perc alatt kisültek, végül egy híg vaníliapudinggal tettem még ínycsiklandozóbbá. 
Először készült, de nem utoljára. :)




sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás