Almás-mézes-fahéjas keksz

Még mindig az ősz=alma egyenletnél tartok, tehát ismét egy almás finomsággal jelentkezem. Kicsit cifráztam a nemrég elkészített egyszerű almás kekszet, így született meg az ősz ízű keksz. Nagyon finom! Olyasmi, mint egy instant mézeskalács, hiszen az íz abszolút hasonlít és nagyon hamar elkészül. :)
1 almát megmostam, meghámoztam, lereszeltem, majd hozzáadtam 200 g Schär mix it lisztet 5 g sütőporral elkeverve, 0,5 ek. fahéjat, 80 g mézet, kb. 2-3 ek. kókuszolajat, hogy ismét egy trutyis masszát kapjunk, amit az előző almás kekszhez hasonlóan vizes kézzel fogunk gombóccá gyúrni és lelapítgatni.
A méz és a sütőpor tesz róla, hogy rendesen - főleg széltében - duzzadjanak a kis kekszek, úgyhogy érdemes apróbb kekszeket formázni és távol tenni egymástól. Én erre nem számítottam, nekem szépen összefolyt az egész, de nem fogott ki rajtam, pogácsaszaggatóval én is megoldottam a kis kekszeket. :D De ti már legalább nem estek ebbe a hibába.
A kekszekre diódarabkákat szórtam és 175 fokos sütőben addig sütöttem, míg szépen be nem barnult.
Isteni finom lett. :)



sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás