Gluténmentes Gundel palacsinta

Nem is régen én is elkészítettem, de valamiért nem fotóztam le, és így fel sem tettem a receptet. Viszont most Anya menőzött a konyhában, így pótoltam a hiányosságot. :)
Nagyon egyszerű, közben nagyon finom. :)
Kisütjük a palacsintákat, amennyit szeretnénk - a linkelt bejegyzésben találtok pontos receptet.
A töltelék érzésre készült, ahogy nálunk sok minden, darált diót elkeverünk egy kis porcukorral, majd öntünk hozzá egy kis meleg tejet, hogy krémes állagot kapjon.
Ezzel megtöltjük a palacsintákat, majd holland kakaóporhoz szintén adunk egy kevéske porcukrot és szintén egy kevéske meleg tejet, hogy egy folyósabb, de ne túl folyós csokiöntetet kapjunk, amit rumaromával ízesítünk.
Leöntjük a palacsintákat és készen is vagyunk. :)



sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás