DECEMBER 2. - Gluténmentes Raffaello

Már tudom, hogy nem csak az én hatalmas kedvencem volt a Raffaello, hanem Ti is imádtátok. Honnan tudom? Mikor a Facebook-oldalon olyat játszottunk, hogyha egy napra elmúlna a gluténérzékenység, ki, mit enne, rengetegen írtátok a Raffaellot! :) És tökre egyetértek, én is imádtam.

Na de! Mindig mondom ugye, hogy szomorkodásra semmi ok! Ezt a receptet követve isteni házi változatot készíthetünk gluténmentes, ízre teljesen olyan lesz, mint a bolti. :) Állagra nyilván nem, hiszen sem ostyát nem teszünk bele, sem pedig azt a folyós krémet, hiszen nekünk - ostya híján - formázható masszára van szükségünk.
De ízre tökéletes! 
Nálunk tuti lesz karácsonykor, hiszen előreel tudom készíteni, így nem kell az utolsó pillanatban ezzel foglalkozni, csak előkapom, mielőtt jönnek a vendégek. :) 

Hozzávalók
  • 45 ml víz
  • 60 g porcukor
  • 120 g zsíros tejpor
  • 60 g kókuszreszelék
  • 75 g Liga margarin
  • 20 szem mandula
  •  + kókuszreszelék a forgatáshoz
A vizet felforraltam a porcukorral, levettem a tűzről és belekevertem a tejport. Csomómentesre kevertem, hozzáadtam a margarint, ezzel is eldolgoztam, végül belekevertem a kókuszreszeléket is. Félretettem, megvártam míg kihűl. Utána hűtőbe tettem volna, hogy szépen összeálljon, de tökéletesen összeállt hűtő nélkül is, így erre nem volt szükség.
Golyókat formáztam a masszából, a közepükbe mandulát rejtettem, majd megforgattam kókuszreszelékben.

Imádtuk! ♥ :) 




Share:

1 hozzászólás

  1. Szia Dóri,
    esetleg a tejpor helyett tejsavó fehérjével is működik szerinted? :) Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés