DECEMBER 13. - Nutellatte

... vagyis Nutellás latte. :) Tegnap eszembe jutott, hogy mennyire finom lehet már a latte Nutellával. Kreatív ember lévén rögtön adtam is neki egy nagyon találó nevet: Nutel-latte. Büszkeségem határtalan volt egészen addig, míg be nem írtam a Google-be kreativitásom eredményét és ki ne dobott vagy 1000 találatot önbizalmam legmélyebb bugyrait is kiforgatva, miszerint nagyon nem én találtam ki ezt a frappáns nevet, ugyanis már létezik. 

De nem bánom, hogy rákerestem, ugyanis így megláttam, milyen csoda módon vannak feldíszítve ezek az isteni kávékülönlegességek, így már szakértelemmel foghattam hozzá a saját Nutellattém elkészítésének.

Hozzávalók a latte-hoz:
  • 2 dl tej
  • 1 kk. Nescafé (én Nescafé Classicot iszom)
  • 1 púpos kiskanál Nutella
  • (higgyétek el, ebbe már cukor/édesítő nem fog kelleni, de aki annyira édesszájú, az még tegyen bele, ha úgy lesz tökéletes guilty pleasure)
További hozzávalók
  • Nutella
  • pirított tört mogyoró
  • tejszínhab
  • csokiöntet vagy olvasztott csoki
  • opcionális: mézeskalács morzsa
A tejet felmelegítjük, majd hozzáadjuk a Nescafét, a Nutellát és alaposan elkeverjük, hogy a Nutella is teljesen felolvadjon.
A mogyorót apróra törjük és serpenyőben picit megpirítjuk.
Kiválasztunk egy poharat, aminek a száját kívül-belül bekenjük Nutellával, majd beleforgatjuk a tört mogyoróba. A pohárba töltjük a forró italt, majd tejszínhabot nyomunk a tetejére, csokiöntettel, további mogyoródarabokkal és ízlés szerint mézeskalácsmorzsával díszítjük.

MENNYEI!








Share:

0 hozzászólás