Gluténmentes almás keksz

Valami nagyon egyszerű almás finomságot szerettem volna készíteni - ha már ősz van, legyen almás! Nézegettem, nézegettem az internetes oldalakat és rengeteg helyen láttam almás kekszet. A recept kicsit mindegyik, kicsit egyik sem, a lényeg, hogy hihetetlenül egyszerű! A legtöbb almás keksz változatban zabpelyhet használnak, nálam az természetesen kimaradt.
Megmostam, majd meghámoztam két almát és lereszeltem. Hozzáadtam  250 g Nutri Free Mix per Dolci lisztet, 1 ek. porcukrot, fahéjat ízlés szerint - én szokásomhoz híven jócskán tettem bele (imádom) -, majd 1-2 ek. olajat, hogy olyan kellemesen trutyis, de azért formázható állaga legyen. Nem kell megijedni, ez egy ragacsos massza lesz, amiből vizes kézzel tökéletes kis gombócokat tudunk formázni. A gombócokat sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük és kicsit lenyomkodjuk, hogy olyan vastagabb keksz formát öltsön.
Mehet is a 175 fokos sütőbe - őszinte leszek, nem néztem, meddig sült. Talán 15-20 percig? Nem tudom. Nézegettem, mikor lehet jó, és amikor már könnyedén elcsúsztak a sütőpapírról, akkor úgy ítéltem meg, hogy elkészültek. :)

Nagyon egyszerű, nagyon gyors finomság, és a fahéj-alma kombó verhetetlen! :)




sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás