Becsengettek...


... na jó, kicsit túloztam, mert nálunk még nem is csengettek be, majd csak jövő hétfőn. Na jó, kicsit túloztam, mert egyetemen nincs is csengő. De attól még tanítás van, úgyhogy a lényeget gyakorlatilag átadtam. Ilyenkor általában szomorú az ember, hiszen el kell engednie a gondtalan nyarat, mikor az volt a legfőbb probléma, hogy halvány barack, vagy pasztell lazac színű legyen az a rúzs - esetleg, hogy strandra menjünk, vagy inkább napozzunk az udvaron. Nem akarok panaszkodni, de sajnos az én nyaram most nem erről szólt. A legtöbb időt a felsőfokú angol nyelvvizsgára való felkészülés igényelte - hosszú kihagyás után vissza kell rázódni a dolgokba, még sajnos nem érzem magam olyan jónak, amilyennek szeretném. Emellett - szerencsére - kaptam nagyon jó kis melókat, habár az egyik "csak" telework, így itthonról könnyen tudtam intézni, a másik melónak szintén örültem, hiszen riporterként próbálhattam ki magam a helyi tévénél - jobban mondva a szomszédos város helyi tévéjénél - butaság lett volna ezt a lehetőséget visszautasítani. Emellett, amint láthattátok, sokat sütöttem, sokat írtam... hol ide, hol oda.
Tény, hogy nagyon hasznosan telt a nyár, és ennél tartalmasabban maximum akkor tudtam volna tölteni, ha 2,5 hónapot a Hawaii szigeteken töltök all-inclusive gluténmentes ellátással. Ha megtehettem volna, akkor kellene a fenének a felsőfokú angol... :)
Hétfőtől pedig kezdődik az iskola, bár még órarendünk nincs, sajnos nagyjából tudom, milyen óráink lesznek. Heti több 100 oldalas anyagokkal, balról-jobbról beadandókkal fogok randizni az elkövetkezendő 3,5 hónapban. Mellette ugyanúgy megy tovább az angolra való készülés és a munka is.
Sajnos most is, mint általában a szemeszterek idején csökkenni fog a blogos aktivitásom. Hetente 2, maximum 3 bejegyzést tudok megengedni magamnak. Ha nagyon hiányoznak a napi - 2 napi rendszerességgel posztolt bejegyzések, szívesen megosztom majd a kurzusokra írt esszéimet. Sokszor én sem értem őket, mikor másodjára olvasom... olyan is előfordul, hogy akkor sem értem, amikor írom. :D
Száz szónak is egy a vége, megint gépeltem fél oldalt a semmiről és gyakorlatilag 3 sor szólt arról, amit szerettem volna "mondani". Egyelőre úgy tervezem, hogy hétfőn és csütörtökön lesznek bejegyzések, aztán ha valamiért túl sok szabadidőm maradna, akkor befigyelhet egy harmadik bejegyzés is a héten. Isten engem úgy segéljen - fő a pozitív gondolkodás. :)
Azért írtam ezt le Nektek, mert nem szeretném, ha azt hinnétek, hogy eltűnök, világgá megyek, feladtam, nem érdekel a blogolás, megsértődtem, hogy a legutóbbi sütire csak 50 lájk érkezett, vagy bejött az élet és Hawaii-ra költöztem. Sajnos utóbbi sem, csak kezdődik a suli. Viszont hétfőnként és csütörtökönként új bejegyzéssel érkezem, Facebook-on pedig azért törekszem a gyakoribb posztolásra, nehogy elfelejtsetek. :)
Sikeres tanévet kívánok mindenkinek, legyetek ügyesek!
sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás