Gluténmentes sonkás csavart korongok

Pinterest-Matyi szintén bevetésen volt, és jó kis ötlet-zsákmánnyal tért haza, ahogyan azt már megszokhattuk. :) Elég volt meglátnom az erről készült fotókat és már szinte maguktól ugrottak a hozzávalók a tálba, indult be a robotgép és sorolhatnám...
Milyen hozzávalók voltak ilyen lelkesek?
A tökéletes pizzareceptemet vetettem be, mert azzal egyszerűen nem lehet mellélőni, abban nem lehet csalódni, úgyhogy nem is volt kérdéses.
250 g  Schär mix B-t elkevertem egy kis sóval, 4 g instant élesztővel, 1 ek. útifűmaghéjjal, majd ráöntöttem 2,3 dl meleg vizet és robotgép dagasztófejével elkezdtem összedolgozni. Hozzáadtam 2 ek. olívaolajat, tovább dagasztottam, majd 50 percig kelesztettem.
Miután szépen megkelt, rizsliszttel szórt deszkán vékonyra nyújtottam a tésztát, majd akkora szájú pohárral szaggattam ki, amekkora sonkáim voltak - mármint nem nekem és nem olyan sonkáim.
Fogtam egy tészta körlapot, rátettem a sonkát, rátettem egy másik körlapot, majd úgy csináltam, mintha 8 cikkre akarnám vágni az egészet, de a közepét meghagytam, hogy összetartsa. Megfogtam két egymás melletti cikket, majd mindegyiken csavartam egyet kifelé - így haladtam végig és minden korong esetében ezt megcsináltam 4-szer.
Megkentem a tetejüket tojással és 175 fokos sütőben kb. 20 perc alatt készre sütöttem őket.
Szerintem elképesztő gusztán néznek ki, és mellette nagyon finomak is! :)



sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás