Lays, Cheetos allergén információ


Sok Lays, illetve Cheetos chips esetében nem találtam sem az összetevők között, sem a nyomokban tájékoztatás során gluténra utaló összetevőt, ezért gondoltam, megkérdezem a gyártót, hogy ezeknél a termékeknél a keresztszennyeződés veszélye sem áll fenn?
Sajnos nem azt a választ kaptam, amire vártam... előfordulhat a keresztszennyeződés, így én nem kockáztatok.

"A Fővárosi Ásványvíz és Üdítőipari Zrt. fokozottan ügyel arra, hogy elkerüljék a fűszerek keveredését, azonban teljes allergénanyag-mentességet nem tudunk garantálni, abból kifolyólag, hogy az általunk forgalmazott termékek egy helyiségben készülnek, illetve a gyártósor is néhány esetben azonos. A termékek csomagolásán minden fontos információ megtalálható."

Mondjuk ebben az esetben így pont, hogy nem található meg minden fontos információ a termékek csomagolásán.
sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás