Névnapi vacsora gluténmentesen

Erről muszáj egy bejegyzést írnom, hiszen számomra ilyen egy tökéletes vacsi. Oké, én kértem a menüt, de azért kértem, mert egyrészt az én kedvencem, másrészt meg mert tudom, hogy a többiek is odavannak érte. :)
Egészen péntekig úgy terveztem, hogy pizza-parti lesz Dóra napon, de aztán utolsó pillanatban meggondoltam magam, és arra kértem Anyát, hogy kínai szezámmagos csirkét csináljon. Én már pénteken előkészítettem a Raffaello tortát, így szombaton csak össze kellett állítani.
A Marlenka pedig időközben jött a képbe, de nagyon jól időzített. :) Annyira, de annyira jól laktunk, szerintem nem is kell ragoznom, hogy a főfogásért mindenki odavolt, a torta is mindenkinek nagyon ízlett, Anya, Apa és én ámulattal nyammogtunk a Marlenkán is, Bálint azt túl édesnek vélte, úgyhogy ő inkább még egy szelet Raffaello torta mellett döntött. :)
Na, most kérdezem én... ezek után bánkódjak, hogy nem tudunk étterembe menni a névnapomon? Ennél jobb fogást és ennél jobb társaságot elképzelni sem tudnék magamnak. :) Persze hiányzott még néhány számomra fontos ember, de az bizony nem az éttermen múlik!
(A kínai csirke receptjével nemsokára ismét jelentkezem!)

És akkor nézzük a finom falatokat képekben:








sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás