FRUPKA sült teák

Annyi oldalon jöttek már velem szembe a FRUPKA sült teák, hogy eddig bírtam. :) Nem csak azért, mert imádom a teákat, és elképesztő ötletnek tartom a természetes aromákat gyümölcsdarabokkal együtt apró üvegcsékbe zárni, hanem azért is, mert annyira, de annyira ízléses az egész, hogy még nézegetni is jó. 

Felvettem a kapcsolatot a gyártóval, aki megerősítette, hogy a teák nem csak összetevők szerint, hanem keresztszennyeződés által sem tartalmaznak glutént, így mi is bátran fogyaszthatjuk ezeket a különleges teacsodákat. :)
Rengetegféle ízből választhatunk: gyömbér, bodza, szilva, homoktövis, citrom, sárgabarack, körte, eper, vörös áfonya, meggy, fekete berkenye, alma, vaníliás eper, mentás alma, fekete ribizli, áfonya, málna, fekete szeder, aloe vera és narancs. Vannak igazi különlegességek, de vannak hagyományos finomságok is.
Én a hagyományos ízek kedvelői közé tartozom, úgyhogy almás, szilvás, meggyes, epres, fekete szedres és fekete ribizlis ízeket választottam.
Igen, választottam. :) Ugyanis saját magunk állíthatjuk össze, hogy milyen ízek kerüljenek a díszdobozba, amit rendelünk. Annyira jó!
Szerintem ajándéknak is eszméletlen jó ötlet... úgyis sokszor vagyunk gondban, hogy mi kerüljön a karácsonyfa alá, ezeknek az apró és hihetetlenül guszta különlegességeknek nemtől, kortól függetlenül szerintem bárki örülni fog.

Az elkészítés is nagyon egyszerű, egy kis üveg tartalmát a kedvenc bögrénkbe/csészénkbe töltjük és felöntjük 1,5 dl forró vízzel... intenzív ízélményre felkészülni, vigyázz, kész... :)


Share:

0 hozzászólás