Gluténmentes TWIX kekszek

Régen annyira szerettem a TWIX csokit... alapjáraton imádom a karamellát, a csokit és a kekszet is, szóval számomra ez a fantasztikus hármas volt így együtt.
Pinteresten láttam egy nagyon inspiráló képet a fent említett csoki ihlette kekszekről, hát nem vártam sokáig, elkészítettem én is. Nagyon finom lett. :)

Hozzávalók

  • 250 g Mester család süteményliszt
  • 1 ek. útifűmaghéj
  • 50 g cukor
  • 1 csipet só
  • 75 g vaj
  • 2 tojás
+ kb. 14 db gluténmentes tejkaramella
+ kb 2 ek. tej
+  50 g felolvasztott csoki
+ 2 ek. tejszín

A keksz hozzávalóiból tésztát gyúrunk, majd kinyújtjuk és pogácsaszaggatóval köröket szaggatunk belőle. 175 fokos sütőben 8-10 perc alatt megsütjük őket.
A karamellához hozzáadjuk a tejet, majd mikróba tesszük és felolvasztjuk - utána pedig hagyjuk, hogy kenhetőre hűljön.
A csokit a tejszínnel olvasztjuk fel és szintén hagyjuk picit sűrűbbre hűlni.

Ha a kekszek is kihűltek, rákenjük a tetejükre a felolvasztott karamellát, majd az olvasztott csokit egy uzsiszacskóba töltve, szintén rájuk csorgatjuk.
Megvárjuk míg minden összedermed és lehet fogyasztani! :)




Share:

0 hozzászólás