Gluténmentes Nutellás keksz

Nagyon sok fotót láttam már különböző sütés-inspirációs oldalakon Nutellával töltött kekszekről... bizony túl sokáig nézegettem, így nekem is muszáj volt elkészíteni. :)
Egyáltalán nem nagy dolog, viszont nagyon finom!

Hozzávalók

  • 100 g rizsliszt
  • 100 g gluténmentes süteményliszt
  • 60 g porcukor
  • 1 mokkáskanál sütőpor
  • 1 tojás
  • 60 g vaj
  • + Nutella
A hozzávalókat elkezdjük összemorzsolgatni jó munkához idő kell alapon, a kitartó morzsolgatás meghozza az eredményét és szépen összeáll a tészta. Ám, ha túl száraznak ítéljük meg, akkor egy kis vajjal/tejföllel/tojássárgájával javítjuk a tésztát.
Rizsliszttel szórt nyújtólapon vékonyra nyújtjuk, majd négyzeteket/téglalapokat szaggatunk belőle.
Egy sütőpapírral bélelt tepsit megtöltünk egy adaggal, majd a még nyers kekszek tetejére Nutellát teszünk és bevonjuk még egy tésztadarabkával. Az oldalakon kicsit összecsippentjük és villával lenyomogatjuk, hogy sütés közben ne nyíljon szét. Én a tetejüket villával picit meg is szurkáltam, hogy a szétrepedés ellen is tegyek valamit.
175 fokon 10-12 percig sütöttem. :)


Share:

0 hozzászólás