Gluténmentes kókuszgolyó

Csak a hagyományos. Mert nagyon meleg van és ezt nem kell sütni... mert 5 perc alatt kész van és mert édességre vágytam, de azonnal.
Amikor kicsit lehűl az idő, mindig sütök 1-2 adagot a bevált, olcsó alapanyagokból készülő darált kekszemből. Hát... az elmúlt pár napot leszámítva volt elég időm sütögetni, előkészíteni a kánikula édességek alapjait. Úgyhogy ezúttal is volt egy jó adag kekszem, ledaráltam és most kókuszgolyó készült egy részéből. 
240 g darált kekszhez tettem 20 g holland kakaóport, 2 ek. porcukrot, egy löttyintésnyi rumaromát és 80 ml meleg tejben feloldott 2 kk. nescafét. 
Összekevertem, összegyúrtam, golyókat formáztam és kókuszreszelékben meghempergettem őket. Hogy csinosan legyenek, cakepop pálcikára tűztem őket.
Bálint szerint elrontottam, mert nem tettem a közepébe meggyet. :D De ez most a villámgyors verzió és én amúgy sem szeretem a közepében a meggyet.




sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás