Gluténmentes lekváros levél

Végre lehűlt kicsit az idő... tegnap este, mikor megjött a vihar, nekiálltam böngészni a netet, hogy mit is süssek ma. Mint mindig, most sem receptet kerestem, hanem egy képet, ami megihlet. Találtam is Pinteresten egy nagyon jó kis ötletadó formázást, ezt vetettem be a lekváros levélhez. :)
200 g Nutri free mix per pane lisztet, 40 g Nutri Free mix per pane Fibra+-t összekevertem 1 csapott ek. útifűmaghéjjal, 30 g cukorral, egy csipet sóval, 4 g Dr. Oetker instant élesztővel, hozzáöntöttem 1,6 dl meleg tejet, beleütöttem egy tojást, majd robotgép dagasztófejével összedolgoztam. Hozzáadtam még 3 ek. olvasztott vajat, tovább dagasztottam és kb. 1 órát hagytam kelni.
Miután szépen megkelt, liszttel szórt deszkán vékonyra nyújtottam és tetszőleges méretű négyzetekre szeltem. A formázás további folyamatát a lenti képen megnézhetitek. :)
Mikor készen lettem a formákkal, megkentem őket tejes tojássárgájával és a közepébe házi baracklekvárt tettem. 175 fokos sütőben körülbelül 20 percig sütöttem, nagyon-nagyon-nagyon finom lett! :)
Mérettől függően 8-12 darab jön ki ebből az adagból, nekem 10 lett. :)



Formázás menete:
Pinterest



sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás