Gluténmentes füstölt sajtos, fűszeres csavart

Mikor bedagasztottam a kelt tésztámat, még nem tudtam pontosan, hogy mi is lesz a végeredmény. De véletlenből születnek a legjobb ötletek. Isteni finom lett ez a fűszeres, füstölt sajtos finomság! :)
125 g Nutri Free mix per pane lisztet és 125 g Schär mix B-t összekevertem, beletettem 1 ek. útifűmaghéjat, 1 tk. sót, 4 g instant élesztőt, alaposan átkevertem és hozzáöntöttem 1,75 dl meleg tejet. Beleütöttem egy tojást, majd robotgép dagasztófejével alaposan összedolgoztam. 2 ek. olajat adtam még hozzá és addig dagasztottam, míg szépen összeállt. Kb. 50 percig hagytam kelni.
Mikor szépen megkelt, rizsliszttel szórt deszkán 1:2 oldalú téglalapra nyújtottam, majd szemmel megfeleztem a hosszabb oldalát, és az egyik felét megkentem olvasztott vajjal. Erre füstölt sajtot reszeltem, és megszórtam különböző fűszerekkel - bazsalikommal, oreganoval, majorannával. 
Ráhajtottam a tészta másik felét - ami üresen maradt, majd pizzavágóval vékony szeletekre szeltem az immár emeletes tésztát.
A szeleteket egyesével megcsavartam, sütőpapírral bélelt tepsibe tettem, majd 175 fokos sütőben kb. 20 percig sütöttem.
Nagyon finom lett! :)



sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás