Karamellás corn flakes falatok

Kaptam két doboz Nestlé gluténmentes corn flakest, mégpedig az új, isteni finom ízzel! :) Még csak úgy magában ropogtatni is jó. Persze nem is én lettem volna, ha nem kezdek el vele rögtön kísérletezni, mit is lehet kihozni még belőle.
Arra emlékezhettek, hogy a natúr corn flakes segítségével KFC csirkét sütöttem, ezt ITT meg is nézhetitek.
Most viszont valami édességre gondoltam, így jött a képbe a karamella. Elkészítettem a karamellszószt, aminek akkora sikere volt nálunk, majd picit vártam, hogy hűljön. Megsegítvén a folyamatot, kicsit kevergettem. Ha már csak langyoska, akkor jó lesz, ekkor hozzáadtam kb. 50 g-ot a corn flakesből. Alaposan elkevertem, viszonylag sokáig, hogy teljesen bevonja a kis falatokat a karamellás szósz. Ekkor fogtam a kis muffinpapírkáimat, kitettem őket egy tálcára, és egy-egy kupac finomságot tettem egy papírkába.
Kb. egy órára mentek a hűtőbe, hogy kicsit összeálljanak, és már lehetett is fogyasztani.... rögtön is lehet fogyasztani amúgy, de így jobban összeáll. :)
Annyira egyszerű volt, olyan gyorsan elkészült és mégis isteni finom... nálunk mindenki rájárt... :)



sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás