Sport szelet házilag

Nagyon szerettem a Sport szeletet... valamiért már egész kicsi koromban odavoltam azért a kellemesen rumos ízért.... ez fura? Na mindegy. Aztán ugye diagnózis és fájdalmas búcsú... ahogy a régi kedvenceimmel lenni szokott ... :D
Mostanában, ha a szabadidőm engedi, akkor a Youtube-ot szoktam böngészni, így akadtam rá erre a borzasztóan egyszerű receptre és el is készítettem annyi különbséggel, hogy természetesen minden hozzávalót gluténmentesre cseréltem.  ( A videót ITT megnézhetitek.)
Szerencsém is volt, mert Anya pont előző nap gyártott le ipari mennyiséget a menő darált kekszünkből, így mindössze 3 perc volt összeállítani ezt a finomságot.
150 g gluténmentes darált kekszet (RECEPT) elkevertem 1 ek. cukrozatlan kakaóporral, 25 g porcukorral, majd ráöntöttem 0,5 dl tejet, (én csak) 50 g olvasztott margarint és jól megküldtem rumaromával. 
Fogtam egy kis dobozkát, kibéleltem folpackkal és szépen eloszlattam benne a kakaós, rumos, illatozó masszát.
Egy éjszakára hűtőbe tettem, majd másnap felszeltem és bevontam étcsokoládéval.
Mindenki kapott egy szeletet, és mindenki nagyon elégedett volt. Egyébként tényleg olyan, mint a Sport szelet. :)
Na, meg az is pozitív visszajelzés, hogy Anya kijelentette, legközelebb rögtön négyszeres adagot készítünk. :D



sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás