Gluténmentes krémes kosárkák

Új specialitásom... tegnap éjszaka megálmodtam, ma elkészült. Olyan tésztát szerettem volna, ami megpuhul a krémtől, és jó habos-krémes jelleget álmodtam meg az egész süteménynek. Jelentem, ennél jobban nem tudtam volna megálmodni. :)
100 g Nutri free Mix per Dolci és 100 g Farmo süteménylisztet elkevertem 20 g cukorral, 6 g szalakálival, hozzáadtam 1 tojást,  20 g Liga margarint és összemorzsoltam az egészet. Annyi tejet löttyintettem hozzá, amivel jól gyúrható lett a tészta, alaposan átgyúrtam, majd rizsliszttel szórt deszkán vékonyra nyújtottam. Vizespohár szájával körlapokat szaggattam, majd a muffinformákat kibéleltem a körlapokkal és 175 fokos sütőben kb. 10 perc alatt megsütöttem a kosárkákat.
A krém végtelenül egyszerű: főztem egy csomag vaníliapudingot (3 dl tejjel, 2 ek. cukorral), majd mikor kihűlt, felvertem 1 dl Hulala-t, beleadagoltam a már kihűtött vaníliapudingba és robotgéppel átdolgoztam.
Amikor kihűltek a kosárkák, habnyomóval beletöltöttem először a vaníliás krémet, a tetejére pedig a felvert Hulala-t magában.
A krém szépen megpuhította az amúgy is omlós tésztát, nagyon-nagyon finom lett! :)

 


sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás