Gluténmentes isler

Amikor kicsi voltam, akárhányszor mentünk cukrászdába, én mindig islert kértem. Aztán egy idő után ezt felváltotta a mézes krémes és az Eszterházy torta, de azért még mindig boldogan gondolok vissza az isler-időkre. Ennek örömére valamelyik nap kisütöttem egy jó nagy adagot és azt kell mondanom, hogy fantasztikus lett! Nézzük csak, hogyan készült:
30 dkg Schär mix B-t elkevertem 15 dkg rizsliszttel, hozzáadtam egy fél csomag sütőport, 10 dkg cukrot, egy csomag vaníliás cukrot, egy kevéske fahéjat (ez ad egy kis + ízt neki, ami nem fog érződni a végén, csak annyi, hogy úú, de finom!), majd elmorzsoltam 25 dkg Liga margarinnal, majd beleütöttem 2 tojást és összegyúrtam.
Nagyon jól nyújtható tészta lett a végeredmény, a tojások méretétől függően azonban változhat az állag. Ha száraz, törős, akkor még mehet bele egy kicsi margarin, tojás, esetleg tejföl, ha pedig túl "szottyos", gyúrjunk még bele egy kis lisztet.
Vékonyra nyújtottam a tésztát, majd egy nagyobb pogácsaszaggatóval köröket szaggattam és 175 fokos sütőben 8-10 perc alatt megsütöttem őket. Mikor kihűltek, kettesével lekvárral összetapasztottam őket, majd mikor összeálltak, egy kis kókuszkrémmel kikevert olvasztott csokiba mártottam a tetejüket.
Nagyon, nagyon, nagyon finomak lettek!

"Dórika, van még a csokistetejűből?"


sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás