Szederinda étterem

Annyira, de annyira vártam már, hogy végre eljuthassak a Szederinda étterembe. Amióta megnyílt, mindig figyeltem a fotókat Facebook-on, annyira hangulatos kis hely. Ráadásul mindenkitől csak jót hallottam, akár az árakat, akár a kiszolgálást, akár az ételeket tekintve.
A múlt héten Pestre utaztunk a szüleimmel, ott találkoztunk a keresztszüleimmel és végül az egész banda a Szederinda étteremben ebédelt (?) 3 órakor. Kicsit késői ebéd volt.
Ez azért is lényeges, mert valószínűleg ez lehetett az oka annak, hogy alig volt választék. Gyakorlatilag mindenből egy adag volt. Anya grillezett harcsát nézett ki magának, Nóri is azt evett volna, de az volt az utolsó. Így ő sajtos bundás csirkemellet választott, nekem is az tetszett, de az volt az utolsó. Ezért én a fokhagymás jérce mellett döntöttem, de mivel nem volt hozzá más köret, grillzöldséggel kaptam. Péter már a maradék maradékából választott egy gombás raguval töltött palacsintát, ami Apának is nagyon bejött, de az volt az utolsó. Így Apa pörköltet evett végül fél adag krumplival, mert az elfogyott, így kis rizzsel lett kiegészítve.
Igen, tudjuk, hogy későn mentünk, de az étterem 6-ig nyitva van, úgyhogy ezért kicsit meglepő, hogy ennyire ki volt fogyva mindenből. 
Kértünk még meggylevest, ami isteni finom volt, az mindenkinek nagyon ízlett. A húsok is finomak voltak, a grillzöldség viszont sajnos annyira kemény volt, hogy alig tudtuk elrágni.
Nagyon sokáig gondolkoztam rajta, hogy egyáltalán megírjam-e ezt a bejegyzést. Nem szeretek negatív kritikát írni és mivel eddig csak jót hallottam az étteremről, ezért volt talán csalódás az ennyire szűkös választék. Egyáltalán nem vagyok válogatós, sőt, amióta gluténérzékeny vagyok, körülbelül úgy örülök annak, ha máshol van lehetőségem enni, mint majom a farkának. Ezért általában majdnem mindennel elégedett szoktam lenni.
Szóval ha a Szederindába indultok, mindenképpen javaslom, hogy időben menjetek, mert akkor talán még jut mindenkinek abból a finomságból, amit kinézett magának! ;)



sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás