Gluténmentes hamburger

Nagyon szeretem a hamburgert, imádom az ízeket, és egyszerűen ebben minden ott van! Ketchup, mustár, hagyma, sajt, jó fűszeres hús, zöldségek... 
Amikor nemrégiben elkészítettem Bokor Bogi hambizsemléjét és teljesen levett a lábamról, egyértelmű volt, hogy nem utoljára készült nálunk házi hamburgerzsemle.
Ismét ugyanazt a receptet használtam (ITT megtaláljátok), megvártam, míg langyosra hűl a zsemle, majd kettévágtam.
Az alját alaposan megkentem mustárral, hagymakarikákat, uborkaszeleteket és salátalevelet tettem rá. Erre jött a Spar-ban kapható mirelit Marathon hamburgerhús - természetesen már kisütött állapotban. A sajtszeletet mindig a húsra teszem, mivel az még általában forró, kellőképpen megolvasztja a sajtit.
Majd paradicsomkarikák és egy jó adag ketchuppal leöntöm az egészet.
Komolyan mondom, ennél nincs jobb...


sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás