Gluténmentes kókuszgolyó(t) azonnal...

... ez az érzés fogalmazódott meg bennem, körülbelül 30 perccel ezelőtt. Az volt a szerencsém, hogy volt itthon gluténmentes kekszem, így nem kellett nekiállnom kekszet sütni, amit aztán ledarálhatok. Erről a kekszről van szó: 
kép forrása: www.sabrosia.com
Mivel alapból kakaós kekszem volt, még kakaóport sem kellett hozzáadnom.
Úgyhogy a haditerv a következő volt: kivettem a dobozból a kekszes-zacskót, amit felnyitottam, de benne hagytam a kekszeket. Fogtam egy húsklopfolót, és addig ütöttem őket, míg volt bennük szusz. Egy tálba tettem a kekszmorzsákat, hozzáadtam 2 csapott kk. porcukrot, 1,5 ek. baracklekvárt és valamivel kevesebb mint 1 dl meleg vízben kikevert fél kis zacskónyi Jacobs 3in1 instant kávét - a kávét érdemes lassan adagolni, hogy lássuk a massza állagát... lehet, hogy nem kell ennyi, de az is lehet, hogy valamivel több kell. Mivel én egy kicsit elbambultam, picit híg lett, ezt a masszába gyúrt kevés kókuszreszelékkel oldottam meg. (Akinek nem kakaós a keksze, akkor holland kakaóport még tegyen bele.) 
Golyókat formáltam és kókuszreszelékbe forgattam őket. 
Mivel a keksznek alapból egy nagyon intenzív csokoládés/kakaós íze van, a kókuszgolyó is egy nagyon intenzív, pikáns változat lett... :)


sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás