Tegyünk együtt egymásért - első találkozó

Állomás: Budapest, 17. kerület, Jászágó u. 18. - Augusztus 16.


Már előző nap nagyon izgatott voltam, izzott a sütő, sültek a Minnie egerek, a perecek, meg még igazi, nagy perecek is - olyan, amilyet a pékségben lehet venni, természetesen gluténmentesen. Azt vittem magammal az útra, meg úgy általában egész napra. Hozom majd a receptet:)
Este még lángost vacsoráztam, mert miért is enne valami egyszerűt az ember, ha amúgy is van elég dolga? Gondoltam, korábban lefekszem - ami nálam azt jelenti, hogy éjfél körül - viszont a BB szüreti fesztiválon fellépő Nótár Mary és tomboló közönsége gyakorlatilag lehetetlenné tette, hogy kipihenjem magam... :) 2-kor feküdtem, 5-kor keltem. Még nagyobb izgalom, gyors pakolás, irány a vasútállomás. 
Lőttem Nektek egy selfie-t a vonaton... nem vagyok selfie-királynő, az látszik! :D 

Alig telt el két óra, Budapesten voltam a Déli pályaudvaron, ahol Mona (Kiss Mona), Klári (Gubicza Tiborné) és Zsófi (Klári lánya) vártak.
Mona fuvarozott el minket a helyszínre, közben felvettük Ágit (Szabó Ági). Annak ellenére, hogy most találkoztunk először személyesen, szerintem nagyon jó kis hangulatban telt az út is, és később a találkozó is... :)
Mikor odaértünk a helyszínre, kipakoltunk, mindenki elővette a süteményeit, Ági gyönyörűen elrendezte őket az asztalon. Berci (Kovács Bertalan) és Betti (Salamon Bernadett) kis késéssel futottak be.
Izgatottan vártuk az első vendégeket, akik hamarosan meg is érkeztek. Sokan jöttek, sokféle problémával, igyekeztünk mindenkinek a lehető legteljesebb tájékoztatást adni. Gluténérzékenyeknek Klári, Mona és én, cukorbetegeknek Mona, paleo diétázóknak és fogyókúrázóknak pedig Ági és Betti nyújtott segítséget személyre szabottan.
Sorra érkeztek a vendégek, nemtől és kortól függetlenül. Volt olyan, akinél most diagnosztizáltak gluténérzékenységet, akinek nem sikerül fogynia, aki most szeretne átállni egy egészségesebb életmódra, de olyan is, akit csak érdekel ez a téma, és szívesen ismerkedne meg a mi világunkkal. Voltak szülőkkel érkező gyerekek, egyedülállóak, családok, párok, de még nagyszülők is.
A kötetlen beszélgetések közben a sütemények szépen sorjában fogytak, a hangulat fokozódott, nevettük és jól éreztük magunkat olyan emberekkel, akik ugyanolyanok, mint mi.
Nehéz olyan társaságot lelni, ahol az ember nyugodtan megoszthatja minden gondolatát az ételallergiájával kapcsolatban, minden rossz érzés nélkül beszélhet az ebből adódó nehézségeiről és nyugodtan falatozhat, sőt hatalmas választékból csipegethet attól függetlenül, hogy milyen problémája van, hiszen mindenkire gondoltunk. :) Na, ez egy ilyen társaság volt. (És nem csak volt, hanem lesz is... hiszen még rengeteg város és rengeteg ember vár ránk. :) )
Úgy láttuk, hogy Ti is jól éreztétek Magatokat, jó hangulatban telt ez az 5 óra, és úgy elrepült, mintha mindössze 1 óráról lett volna szó. Tudjátok, amikor jó társaságban van az ember... mintha ezer meg ezer éve ismertük volna egymást.
Örülünk, hogy segíteni tudtunk, hogy ízlettek a süteményeink, és szeretettel várunk Benneteket a következő állomásunkon is, amiről majd minden információt hamarosan közzé is teszünk.

Addig is ne feledjétek: Tegyünk együtt egymásért! Együtt könnyebb. :)

És íme a fotók a szombatról:

Csapatunk lelkes tagjai

Tegyünk EGYÜTT egymásért


Finomságok - első felvonás

Finomságok - második felvonás











Na és a végére még néhány kép a finom falatokról (nem tudom megállni....)











sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás