Veszprémi kiruccanás

Facebook-on említettem, hogy a szombati napot Veszprémben töltöttük Bálinttal. Tulajdonképpen egy megkésett évforduló-ünneplés volt. :) Még tavasszal elterveztük, hogy az idei évfordulót kirándulással és egy gluténmentes éttermi ebéddel ünnepeljük meg. Az, hogy ez két hónap késéssel valósult meg az államvizsga, különböző vizsgák, szoba-felújítások, munkák és nyaralás miatt, nem szegte kedvünket.
Kora délelőtt indultunk útnak, amit nagyon jól tettünk, ugyanis hatalmas forgalom volt. Egy km-ren belül két balesetet láttunk... a nyári invázió.
Mikor Veszprémbe értünk, a Vár utcával kezdtünk. Sétáltunk egy kicsit, megnéztük a kilátást arra várva, hogy megéhezzünk és a Fekete Bors étterem felé vegyük az irányt. Elég hamar elérkezett ez a pillanat... :)

Az étteremben roppant gyorsan ment a menüválasztás, ugyanis előre megnéztük interneten az étlapot. Sőt, én már akkor is tudtam, hogy rántott camembert kérek hasábkrumplival és áfonyalekvárral, mert annyira finom volt tavaly. Bálint barackkal-camembert sajttal töltött csirkét választott. Nagyon bejött neki. :)

Jól néznek ki, mi? :)
Teli hassal elindultunk az állatkertbe. Ott sajnos nem tudtam jó fotókat készíteni, mert 2 kerítéssel voltunk elválasztva minden állattól, akik rátettek még egy lapáttal, és pont olyan helyeken heverésztek, ahonnan a legkevésbé voltak láthatóak.

Személyes kedvenceim a szurikáták, és ha lehetne, egy egész családot tartanék itthon - olyanokat, mint Molly, hogy egész nap dögönyözni lehessen őket, és szó nélkül tűrjék is. De most, hogy összeismerkedtünk egy szimpatikus - habár elég lusta - sivatagi rókával, ő is kibérelt egy részleget a szívemben. Természetesen egy nagy ággyal, jelleméből fakadóan.
Jó kis nap volt, még nem tudom, mi lesz a következő úticél. :)