Gluténmentes pizzázás a Mauro-ban

Zamárdiban jártunk a Mauro étteremben. Már azonnal hatalmas meglepetés ért minket, egyrészt azért, hogy teli volt!! De annyira teli, hogy kinn várakoztak az emberek az ajtóban, hiszen a hatalmas étteremben nem volt hely... hát, egy étteremnek elég jól mehet, ha ennyi vendége van...és feltételeztük már előre, hogy nem azért mennek ennyien oda, mert nem elégedettek. :) A másik, hogy augusztus 20. után teljesen ki szokott ürülni a Balaton part... a Mauro étterem ennek ellenére volt tele.
Harmadik meglepetés az igazi olaszos hangulat volt, egyesével köszöntöttek minden vendéget, a pincérek kiabáltak, csöngettek, futottak, rohantak és igyekeztek mindenki kedvére tenni.
Bevallom, először kicsit megijedtem, hogy fognak ekkora rohanásban odafigyelni arra, hogy melyik a gluténmentes pizza, ne érintkezzen semmivel, stb...
Drága Apukám ♥ látta rajtam a kis aggodalmat, így rögtön utánaérdeklődött az egyik pincérnél, hogy külön készülnek-e az ételek, és hogy esély sincs-e a keresztszennyeződésre, mert különben nem biztos, hogy hazaérünk... A pincér nagyon kedves és korrekt volt, mondta, hogy nincs ok az aggodalomra, mindent külön készítenek, extrán odafigyelnek, probléma még nem volt.
Mindannyian pizzát ettünk, Anya meg én sonkásat, Apa hawaii pizzát. Leadtuk a rendelést, alig telt el 5 perc  (!!!) és már előttünk volt az isteni, gőzölgő pizza. Nem csak látványra, ízre is fantasztikus volt. Akármelyik pincér járt felénk, érdeklődtek ízlik-e és nyugodtan szóljunk, ha szeretnénk valamit, vagy csak kérdésünk van.

Megettük a pizzát, fizettünk, majd megjelent Eduardo (Mauro unokaöccse - elég közvetlen a családom, úgyhogy egy maximum fél órás pizzázás alkalmával minden ilyesmi információt megtudtunk) és egy kis Nutri Free zacskót tett le elém, mondván, ez az ő ajándéka nekem. Minden gluténérzékenynek kedveskednek egy kis keksszel, szerintem ez nagyon szép gesztus. :)

Összefoglalva, nagyon jó tapasztalatokkal tértünk haza a kiszolgálást, a helyet, a pincéreket és az ételt illetően is. Ha egy kis Olaszországra vágytok, itt van Zamárdiban a Kiss Ernő utcában. :)


sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

2 hozzászólás

  1. Kedves Dóri!
    A barátom lisztérzékeny, és nagyon odafigyel a diétájára (De tényleg nagyon :D). Arról szeretnék érdeklődni, hogy ahogyan a bejegyzésben is írtad valóban semmilyen problémát nem tapasztaltatok a helyen kínált gluténmentes ételekkel kapcsolatban (gondolok itt az általad is említett keresztszennyeződésen vagy éppen a sonka, fűszerek, egyéb használt hozzávalók megfelelőségéig)? Bevallom engem már a fenti sorok és a Mauro recepciósa is megnyugtatott, de párom nyugalma érdekében mindig több oldalról, és több helyről kell információkat gyűjteni :). Köszönöm előre is, üdv: Nóri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nóri!
      Én is ugyanilyen vagyok, mint Te, vagy a barátod, hogy mindig 100-szor érdeklődök utána dolgoknak, nehogy valami baj legyen. :) Jobb félni, mint megijedni.
      Minden rendben volt a pizzával, habár megmondom őszintén, külön a fűszerekre és a sonkára nem kérdeztem rá, de mondta a pincérfiú, hogy ha gluténmentes pizzát kérek, természetesen úgy készítik el, hogy gluténérzékeny bátran fogyaszthassa. Keresztszennyeződésre nincs lehetőség, arra is odafigyelnek. Mondta, hogy nem kell aggódnom, amiatt hogy rosszul leszek, hiszen mindenre odafigyelnek. :) Engem az is megnyugtatott, hogy az összes asztalra Univer ketchup volt kitéve, az is gluténmentes... :) Emellett legalább 3 pincérrel beszéltem, és mindegyik tisztában volt vele, amikor a gluténmentes menüről kérdeztem. Szerintem ez is pozitív dolog. :)
      Nem mondom, hogy hivatkozzunk a hiperérzékenységemre, de az én szervezetem egy minimális glutént is megérez, és semmi, de semmi bajom nem volt. :)
      Én nyugodt szívvel ajánlom Nektek a Mauro-t, biztos van az ő családjukban is gluténérzékeny - hiszen ugye a Nutri Free termékeket forgalmazzák - úgyhogy biztos vagyok benne, hogy fokozottan odafigyelnek a mi egészségünkre is.
      Érezzétek jól magatokat, és nem kell aggódni, csak mondjátok el a pincérnek, hogy gluténérzékeny a barátod, ezért kértek gluténmentes ételt, és minden rendben lesz! :) Jó szórakozást! :)

      Törlés