Epres smoothie

Egyszerűen imádom az epret. Minden gyümölcsöt szeretek, de nincs még egy, amiért ennyire odalennék. Mindamellett, hogy isteni finom, gyönyörű színe van és nagyon egészséges is. Épp az előbb olvastam az interneten, hogy mennyire jó hatással van a szervezetünkre. Röviden: az eper egy csoda. Csodát tesz a lelkünkkel, a testünkkel és az ízlelőbimbóinkkal is. Hétvégén a drága Keresztanyukám már meglepett minket két nagy doboz eperrel, de mondanom sem kell: az idei első bizony nem tartott sokáig. Tegnap viszont Anya vett még epret, ezért ma uzsonnára egy eper smoothie-t készítettem. Nagyon bonyolult a folyamat: alaposan megmostam 8 nagyobb szem epret, rálöttyintettem egy lötty tejet (kb. 0,5 dl), csak hogy kicsit folyósabb legyen, beletettem egy pici édesítőt és összeturmixoltam. Voilá, készen is vagyunk! :)
Csoda-csoda-csoda finom! Szerintem simán le tudnám élni az életemet úgy, hogy epres smoothie-t kortyolgatok. :D



sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás