Gluténmentes partifalatok

Amikor berobbantak a cakepop-ok a sütivilágba, én bizony megszállott lettem. Imádtam a hurkapálcás megoldást, olyan kis elegáns, hangulatos. Mostanság viszont inkább a sós finomságok vonzanak, így gondoltam sütök valamit, ami partifalatok fantázianéven fog futni. 
A tészta a következőképpen alakult: 125 g Schär mix B-t, 125 g Nutri Free mix per pane lisztet, 25 g ciroklisztet elkevertem egy pici cukorral, 1 tk. sóval és 4 g Dr. Oetker instant élesztővel. Hozzáadtam körülbelül 1,7 dl meleg tejet, beleütöttem egy tojást, majd robotgép dagasztófejével összedolgoztam. Beletettem 2-3 ek. olívaolajat és kicsit tovább dagasztottam, majd körülbelül egy óráig kelesztettem.
Mikor megkelt a tészta, szilikonlapon vékonyra nyújtottam, megkentem ketchuppal és megszórtam reszelt sajttal. Feltekertem, majd a jó öreg cérna módszerrel csigákat vágtam belőle. Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem, és hagytam állni még kb. 15 percig. Megszórtam a tetejüket kevéske oreganoval és kb. 20 perc alatt 175 fokos sütőben megsütöttem.
Mikor már picit hűltek, hurkapálcára szúrtam őket. Ketchuppal, mustárral tálaltam. Szerintem nagyon ötletes kis finomság, ha vendégek jönnek. Akár előételnek. :)
Ha a mártogatós módszert választjuk, arra kell vigyázni, hogy akkor tutira minden gluténmentes legyen, amit mártogatunk!


Nagyon-nagyon fincsi! És szerintem jól is néznek ki. ;)
sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás