Gluténmentes meggyes csokitorta

Ezzel a recepttel eléggé megcsúsztam, ugyanis még május első hetében készítettem el. Ez volt az utolsó szorgalmi hét a suliban, amikor is a kedvenc tanárunk születésnapja mellett egy féléves kemény munka végét ünnepeltük.
Sütöttem egy egyszerű gluténmentes piskótát, és 3 dl tejjel, 3 ek. cukorral főztem egy gluténmentes vaníliapudingot. Miután kihűlt a puding, belekevertem egy csomag Liga margarint (25 dkg), majd egy kevéske részt kivettem a díszítéshez, a többihez hozzáadtam kb. 3 ek. kakaóport és egy kis rumaromát.
Mikor kihűlt a piskóta, háromfelé vágtam, mindkét szintet megkentem a kakaós krémmel, meggyet szórtam rá és úgy tettem rá a következő piskótalapot. Kívülről bevontam az egész tortát, majd a megmaradt "fehér" krémmel és meggyel díszítettem. A torta szélét mogyorószeletekkel vontam be.


sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás