Gluténmentes, fapados tojásos-baconos McMuffin

Annyira jól néznek ki a McDonald's reggelijei, hogy mindig csorog a nyálam, ha meglátok róluk egy fotót. Ma reggel feltettem magamnak a kérdést: most komolyan, mire vársz? És tök igazat adtam magamnak. Nem sütöttem sem zsemlét, sem muffint, viszont akciósan vettünk az Aldiban Schär Rustico kenyeret. Gondoltam azzal is tökéletes lesz... nem jártam messze az igazságtól, sőt!
Fogtam 2 szál bacont, mindegyiket ketté vágtam, mert túl hosszúak voltak, és egy serpenyőben megpirítottam őket. A baconből kiszivárgott zsírban sütöttem egy tükörtojást... mikor kellőképpen megsült az egyik fele, megfordítottam, hogy átsüljön a másik is. Ezek után 2 szelet Rustico kenyeret is beletettem a serpenyőbe, hogy a maradék kevéske zsíron kicsit megpiruljon. Hát, valami fantasztikus lett, legközelebb csak így pirítok kenyeret. Kívülről roppan, belül isteni, puha, omlós. Jót tett a kenyérnek! :D
Az egyik szelet kenyérre rátettem a tükörtojást, majd jöttek a baconszeletek és végül a másik pirított kenyérke. Paradicsommal ettem, de anélkül is egyszerűen TÖKÉLETES! Nem tudok rá más szót... isteni, isteni finom! Jaj...


sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás