Toffiffee-s jegeskávé

Idén a nyúl tojt nekem 3 doboz Toffifee-t nyulas díszítésbe csomagolva. Tudom magamról, ha kinyitok egy dobozzal, akkor az bizony nem bírja sokáig, így tartalékoltam és most bontottam meg az utolsót. Már régóta gondolkoztam rajta, milyen lehet, ha forró tejben felolvasztok egyet... biztos fincsi. Ma továbbgondoltam és jegeskávét készítettem belőle. Két darab karamellás-csokoládés finomságból kiműtöttem a mogyorót, felforraltam egy pici tejet és megolvasztottam benne a 2 szerencsést. Jaj, az a nyúló karamella....
Nem kellett sok idő, hamar feloldódott. Beletettem a kávémat, majd az egészet felöntöttem jéghideg tejjel. Higgyétek el, édesítőre/cukorra már nincs szükség! :D
Gondolom nem kell ódákat zengnem róla, el tudjátok képzeni. Olyasmi, mint a McDonald's karamellás jegeskávéja, amit imádok!!

sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás