Gluténmentes virslis finomság


Biztosan emlékeztek még a virslis virágokra, amit 1-2 héttel ezelőtt sütöttem. Hát az annyira finom volt, és olyan jól nézett ki, hogy elkészítettem ismét. Viszont nem én lennék, ha nem variáltam volna valamit megint. :D
Ugyanazt a receptet használtam, mint múltkor. 125 g Schär mix B-t és 125 g Nutri Free mix per pane lisztet elkevertem 4 g Dr. Oetker instant élesztővel, kevéske cukorral és 1,5 tk. sóval. Hozzáöntöttem 1,5 dl meleg tejet, beleütöttem egy tojást és robotgép dagasztófejével elkezdtem összedolgozni. Közben ment még bele 3 ek. olívaolaj, majd mikor szépen összeállt a tészta félretettem kb. 40-50 percig kelni.
Mikor megkelt, 8 részre osztottam a tészta-gombócot (ebből adódóan 8 szál virslire van szükségünk), majd egyesével kinyújtottam a lent található ábra szerint. (A folyamatot nem is írom le, a képen tökéletesen illusztrálva van.)
Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem őket, megkentem a tetejüket tojással és 175 fokos sütőben 20-25 percig sütöttem őket. Nagyon finomak lettek! :)


És hogy hogyan vágjuk/tekerük:



sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás