December 22. - Gluténmentes sajtos-sonkás minipalacsinta

A mai reggelinek megadtuk a módját Anyával. :) Már régebben elhatároztam, hogy mindenképpen ki kell próbálnom azt a minipalacsintasütőt, amit a Nagymamámtól kaptam tavaly karácsonyra, és kis angyalka, rénszarvas, Mikulás és hóember mintát ad a palacsintának. Hát ez a része pont nem jött be, de legalább finomat ettünk és végre együtt. :)
4 ek. rizslisztet és 5 ek. kukoricakeményítőt elkevertem 1 tk. sütőporral, tettem bele egy csipet sót, egy tojást és 0,8 dl laktózmentes tejet. (Vagyis az alap minipalacsinta receptet csináltam cukor nélkül, kis sóval.) Reszeltem bele trappista sajtot - ízlés szerint - majd szeleteltem bele apró sonka szeleteket, de Anya szerint a bacon talán még jobb.
Ha teflonos serpenyőben sütjük nem is kell alá olaj, 1-2 evőkanálnyi tésztát teszünk a serpenyőre, az szépen szétterül, majd ha már "buborékozik" a teteje, megfordítjuk, és a másik oldalát is átsütjük. :)
A mintákkal majd megpróbálkozom úgy, hogy a rendes receptet használom, a sajti meg a sonka szerintem túl "nagy falat" volt neki. :D


sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás