December 5. - Gluténmentes pizzafalatok

Emlékszem, hogy általános iskolában milyen jó hangulatú kis Mikulás délutánjaink voltak, előtte bő egy héttel húztunk egy sapkából, amiben kis cetlik voltak az osztálytársak neveivel ellátva. Ezen a Mikulás délutánon ajándékoztuk meg a húzott személyt, és a délután további része játékokkal, falatozással telt - mindenkinek vinni kellett valami finomságot. Aztán gimnáziumban már megszakadt ez a hangulatos hagyomány, viszont felváltotta a Christmas party, ami angol nyelven zajlott és különböző csapatokba verődve kellett helyt állnunk mindenféle angol nyelvű feladatban és szituációban.
Pont ilyen karácsonyi összejövetelekre alkalmasak ezek a pizzafalatok. Gyerekeknek főleg! Én nem sütikiszúróval készítettem, mert akkor nagyon kicsi lett volna, de ha apró falatokat szeretnétek, akkor természetesen azzal is el lehet készíteni.

A tökéletes pizzareceptemet használtam alapnak, majd a fél óra kelés után rizsliszttel szórt deszkán kinyújtottam. Nyomtattam fenyőfa és csillag alakokat, majd azokat vágtam körbe egy nagyon éles késsel. Megkentem Mester pizzaszósszal, majd szalámit, reszelt sajtot tettem rá. Természetesen ezt lehet fokozni paprika girlanddal és kukoricafényekkel is... :)

sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás