December 9. - Tegyünk Együtt Egymásért decemberi találkozó

Annyira vártam, hogy elmondani sem tudom Nektek. Mivel az előző két alkalmon sajnos nem tudtam részt venni, erre az egy alkalomra összegyűlt három alkalomnyi várakozás. Pénteken - kis kihagyással - délelőttől estig izzott a sütő, először elkészültek a gluténmentes, laktózmentes, cukormentes mézeskalácsok, majd a szintén mentes sós perecek, utána csináltam egy adag pizzás csigát, hogy elvigyem magammal - felesleges volt, mert így is nagyon jól laktam, hogy elő sem vettem az egész napra készített csigáimat -, majd elkészült egy tepsi szintén mentes almás sütemény.
Este még a mézeskalácsok egy részét kidíszítettem - mivel a cukormázat csak rendes cukorral tudtam megoldani, a nagyrészét máz nélkül hagytam, hogy többen tudják fogyasztani. 
Aztán jött egy másik jellegű készülődés, hajmosás, körömlakkozás és a szokásos esti tevékenységek, közben a Reszkessetek betörők ment a tévében, természetes ütemében hangolódva az ünnepekre... :D
Reggel már nagyon vártam Monáékat (Monát és Ágit), ők vettek fel, majd mentünk együtt Zalaszentgrótra. Múltkor vonatozós szelfit lőttem, ezúttal a várakozós szelfi volt a soros. Itt már tűkön ültem, mint aki a Mikulást várja... :D

Majd a várakozós szelfi után egy utazós csopi-szelfi kukucskáló Ágival, vezető Monával és pózoló Dórival.


Amikor odaértünk, Betti már várt minket, sőt, nem sokkal később meg is érkeztek az első vendégek, így nagyon gyorsnak kellett lennünk a sütemények kipakolásával és a hidegtálak elkészítésével. Ági kitűnő esztétikai érzékére bíztuk - ezúttal sem kellett csalódnunk - a hidegtálak kidíszítését és a tálak elrendezését.
Vágtuk Mona gluténmentes kenyerét, majd kentük a finomabbnál finomabb paleo krémekkel - csirkekrém, kolbászkrém, májkrém, tojáskrém. Zöldségrudacskák (répa, uborka) és főtt tojás is került hidegtálakra.
Volt még isteni gluténmentes gyümölcskenyér (Mona, nagyon eltaláltad!!), lenmagos pogi, a mézeskalácsok, perecek, almás sütikék, szénhidrát csökkentett grissini, kréker, sőt fekete erdő torta is.
Nem túlzok, ha azt mondom, valamivel - ha nem mindennel - mindenkinek elnyertük a tetszését. Mona minden kisgyereket gluténmentes és cukormentes Mikulás csokoládéval és mandarinnal várt, sőt az http://www.etel-allergia-abc.hu/ jóvoltából most is rengeteg alapanyagot vásárolhattak a vendégek.
Ezúttal is érkeztek ételallergiások, de olyanok is, akik fogyni szerettek volna, vagy egy kicsit átalakulni, ahogy Ági mondaná. :)
Ezen a találkozón állapotfelmérésen is részt vehettek a vendégek - természetesen csak az, aki igényelte.
Összességében nagyon jól telt ez a napunk, de most beszéljenek helyettem a képek, ők majd tökéletesen lefestik, hogyan is zajlott a karácsonyi hangulatú TEE találkozó. :)



































A képekre kattintva nagy méretben is megtekinthetitek őket. :)

sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás