December 24. - Így telt a napom

Gondoltam, így az adventi bejegyzések végére ( :( ) egy kicsit személyesebb jellegű bejegyzést írok. Rengeteg recept, ötlet, tipp volt ebben az elmúlt 23 napban, de egyik sem volt olyan személyes jellegű és sokan hiányoltátok ezeket a bejegyzéseket. Ezért most jöjjön egy olyan írás, hogyan is telt az előző napom, vagyis december 23. :)
9 körül keltem fel (tudni kell rólam, hogy éjjeli bagoly vagyok és sokáig virrasztok, így ha nincs iskola, vagy nem kell tanulni, a 9 óra nekem korainak számít :D), majd szokás szerint rögtön indultam le a konyhába elkészíteni a reggeli kakaómat. Rátűztem egy gluténmentes bögredíszt, amit a 18-ai bejegyzésben láthattatok (katt ide), egy tányérra tettem pár szelet bejglit, majd az utam visszavezetett az ágyba, és megnéztem mi újság itt, a blogon, illetve a Facebookon. Megnézem az e-mail fiókomat - izgatottan várom a múlt heti vizsgák eredményeit...eddig még hiába.


(Eddig egyébként egy teljesen tipikus reggel, minden napom így kezdődik, a bejglit leszámítva.)
Nem henyéltem sokáig, gyorsan összekaptam magam, majd becsomagoltam az utolsó ajándékokat. Idén egy nagyon egyszerű, de ízléses stílusban csomagoltam, itt láthatjátok az "alapanyagokat", de lehet, hogy teszek majd fel képet a kész csomagokról is, ha valakit érdekel. :)


Ha olyan tevékenységet végzek, ami nem igényel túlságos odafigyelést, akkor részben unatkozom. Egyszerre általában több dolgot csinálok, vagy többfelé figyelek (akárcsak egy tipikus Z generációs gyermek), ezért ilyen esetekben mindig bekapcsolok valami filmet, vagy zenét. Ez alkalommal a Csoda New York-ban című tündéri film lett a szerencsés, a kedvenc karácsonyi filmem. :)


(Ja, és egyébként a "több dolgot egyszerre csinálok" tényre visszatérve, ma egy nagyon jó kis minta eset történt. Apukámat idézem: "Dórika, légy szíves hozz ide egy csomagolópapírt. Meg ollót és ragasztót is. De közbe a másik kezeddel légyszi teregess ki!")
Mikor elkészültem az ajándékok becsomagolásával, fürdőbomba gyártásba lendültem. Herczeg Hajnalka YouTube csatornáján hatalmas ötletre bukkantam (katt) és olyan mértékű késztetést éreztem arra, hogy ezt nekem is el kell készítenem, hogy gyorsan beszereztem minden hozzávalót és így neki is tudtam fogni. Nem egyszerű meló a gömb formázás, és azok a száradás során sokszor szét is esnek, ezért főként félgömbökkel nyomultam így első alkalommal. De nagyon tetszik. :)


A rózsaszínűek mézeskalács, fahéj és vanília illattal hódítanak, míg a zöldek citrusosak, citrom és vérnarancs illóolajok kombójával.
Anya eközben végig sürgött-forgott a konyhában, kétféle süteményt is készített, kókuszos krémest a Kriszta kedvéért, puncs szeletet pedig azért, hogy nekem kedveskedjen. Közben természetesen ebéd is készült, én pedig szerettem volna kivenni a részem a házimunkából is, így teregetni kezdtem - ebben az esetben is kell valami, amire figyelhetek, így jó kis karácsonyi főzős műsorokat néztem közben a tévében.


Hajat mostam, kisminkeltem magam és felöltöztem, ugyanis délutánra Bálintot vártam. Kicsit előkarácsonyoztunk, mert ő és a családja minden évben a Nagypapánál töltik a karácsonyt, így legközelebb csak 27-én találkozunk. Na, de ne haladjunk ennyire előre a cselekményekkel, először is ebédeltünk. Anya ilyenkor (ha valami ünnepre készülünk) igyekszik mindig valami olyat összedobni, ami gyorsan megvan, hiszen közben már folyamatosan készülnek a karácsonyi finomságok, úgyhogy egyszerre 5 fogást készít az ember - mármint Anya. Aki nem mellesleg egy Tündér. Így nálunk karfiol leves és milánói makaróni volt az ebéd. Én megkoronáztam még egy kis gyümölcskenyérrel is, aminek majd hozom a receptjét, egyébként Mona receptje alapján készült, isteni finom!!
Picit még takarítottam, átnéztem a Nagyszüleimhez, majd megérkezett Bálint. Míg szépen sütött a nap, elmentünk sétálni egyet a Balaton partra.

Szemben Badacsony... :)
Néha el is felejtjük értékelni azt, hogy milyen gyönyörű helyen lakunk.


Képzeljétek el, a fürdőbombához ugye szükségem volt valami olyan formára, aminek a segítségével szép golyókat tudok formázni. Sajnos itt a környéken nincsen hobbibolt, ahol speckó eszközt kaphattam volna, így egy sokkal kreatívabb megoldást kellett választanom. A Tesco-ban vannak azok a gépek?, amikbe ha bedobsz 100/200 Ft-ot, akkor kiad egy gumilabdát, rágót, vagy valamilyen játékot. És ezek általában valamilyen kis műanyag gömbben vannak. Ez volt az én szerencsém, így nem is néztem, mi az, amit veszek, csak hogy egy megfelelő nagyságú gömbben legyen benne. Így megvettem valami lufit. Egy órán át szenvedtem vele, hogyan is kell felfújni, de sajnos nem jöttem rá... de milyen szerencse, hogy az ember lányának van egy Bálintja, aki minden ilyen jellegű problémát orvosol. Úgyhogy már van egy bohóc lufim, amivel nagyon sokra megyek. :D De egyébként teljesen jól el lehet vele szórakozni.


Este még Honfoglalóztunk kicsit (nagyon szeretjük és nyerni is nagyon szeretünk... :D, elég paprikás állapotba kerülök, ha nem tetszik a végeredmény.), majd vacsira hamburgert ettünk.


Miután Bálint hazament, tettem még egy kört a Nagyszüleimnél, megnéztem mi a helyzet, jó éjszakát kívántam és most itt vagyok. Írom ezt a bejegyzést, hogy holnap (december 24.) kitehessem, mert délelőtt már nagyon sok dolog lesz. Amikor ezt olvassátok, már túl vagyok ezen a sok dolgon, de hát értitek.

Nagyon sajnálom, hogy vége a napi posztoknak, ilyenkor mindig úgy érzem, hogy egy karácsonyi kisangyal bőrébe bújhatok, aki minden napra elrejt valamilyen kis apró ajándékot a jó gyerekek számára. Olyan jó volt készülni és örömet okozni. Remélem Nektek is tetszett ez az adventi kalendárium, és így az utolsó napon:
Kellemes karácsonyt kívánok Mindenkinek! :)

sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás