December 3. - Gluténmentes forrócsoki

Régen nem szerettem sem a kakaót, sem a forrócsokit. Kiskoromban is inkább sima tejet ittam, Kriszta pedig inkább kakaó rajongó volt. Körülbelül 1-2 hónappal ezelőtt viszont annyira rászoktam, hogy a reggeli tejeskávét felváltotta a kakaó. Egyszerűen imádom! Hogy mi váltotta ki? Fogalmam sincs, de haladok az árral és minden reggel betermelem a nagy bögre, meleg kakaómat. Karácsony idején viszont lehet ám fokozni az élvezeteket, jöjjön egy fincsi forrócsoki recept - egy személyre!
2 dl laktózmentes tejet felforraltam, majd beletörtem 4 kocka gluténmentes étcsokoládét - Aldi-ban kapható tökéletes, november közepén akciós is volt. Hozzáadtam 1 kk. mézet, 1 kk. vaníliáscukrot és 1 csapott kiskanál cukrozatlan kakaóport. Megvártam, míg elolvad a csoki, majd levettem a tűzről, és belekevertem egy csipet fahéjat és egy kis rumaromát.
Az új, kedvenc ünnepi bögrémbe öntöttem, majd tejszínhabot nyomtam a tetejére és fahéjjal megszórtam.


Érdemes nagyobb adagot készíteni, és lenyűgözni vele az egész családot! :)
sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás