December 6. - Gluténmentes Mikulás

Tudom, hogy ezzel egyeseknél elkéstem, mert sokakhoz december 5-én este, vagy pedig 6-án reggel jön a Mikulás. Ahogy hozzánk is (előbbi). Viszont akad, ahova csak 6-án este jut el, így még most az utolsó órákban hátha végső segítséget nyújtok ezzel a poszttal. Remélem. :)
Ismét nem dicsekedni szeretnék, hogy hozzám mennyi mindent hozott a Nagyszakállú, csupán tippeket adni, hogy mit lehet venni abban az esetben, ha az embernek lisztérzékeny a gyermeke. Az ablakban benn van, amit Anyáéktól kaptam és az is, amit a Nagyszüleimtől. Édességmérgezést sem fogok kapni, mert - ahogy tavaly is - ez az adag körülbelül húsvétig tart.


Nézzük csak, mi is rejlik ott:
  • Császári csemege (Aldi, Tesco)
  • Dexi Crispy pillows (Tesco)
  • Toffifee
  • Tibi csokoládé
  • Kinder tojás
  • Alaska kukoricarudak (SIPO gyógyszertárban lelt rá a Miki)
  • Figaro banános csoki (Tesco)
  • Frankonia csokis mogyorós nápolyi (Müller)
  • Schär nápolyi
  • Torras csokoládé (Tesco)
  • Tündéri adventi kalendárium - allergén és nyomokban infó is részletesen feltüntetve, glutén sehol!
  • Haribo gumicukor - nemesvámosi, de sajnos már azt is olvasni kell...
  • Schär piskótaszelet (szintén a SIPO gyógyszertárban találta)
  • Coppenrath kekszek (tudta, hogy mennyire szeretném megkóstolni)
  • Kinder tejcsokoládé
Ez az az édességadag, ami nekem kb. 3 hónapig elég. Habár édesszájú vagyok, közel sem annyira, hogy ezeket rövid időn belül betermeljem. És még egyszer: nem nagyzolni szeretnék, sose volt szokásom. A hétköznapokban nem szoktam édességet venni, maximum egy Bounty-t egy héten egyszer. Úgyhogy ilyenkor kapok egy nagy adag édességet és raktározok mint egy kis hörcsög.
Remélem azért még van, akinek tudtam tippet adni és nem túl késői ez a poszt. :)

sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

2 hozzászólás

  1. De irigykedek, nálam már nincs télapó. Bár tegnap vettünk egy nagy doboznyi gm müzliszeletet :) (24 db volt 1200 körül, muszáj volt...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azta, hát az majdnem olyan, mintha a Télapó járt volna ott! :D

      Törlés