Csokitorta lisztmentesen

Amikor bennem van egy olyan érzés, hogy ennék valamit, de nem tudom pontosan, hogy mi az, akkor elkezdek böngészgetni az interneten és előbb-utóbb rátalálok arra, amit éppen akkor nagyon megennék. Így voltam ezzel a tortával is. Falusi libák blogján találtam rá a nagyon guszta lisztmentes csokis-diós tortára. Nagyon jó szaftosnak tűnt a sütike, így nyomban neki is álltam. Féladaggal számolva és a mennyiségeket picit variálva készítettem el a tortát a kis tortaformámban. 
110 g vajat megolvasztottam 50 g étcsokoládéval és 50 g tejcsokival, majd mikor teljesen felolvadt, hozzáadtam kb. 1 ek. holland kakaóport. Egy tálban felvertem 2 tojást 60 g cukorral, majd beleöntöttem a csokis-vajas olvasztmányt és még 80 g darált diót.
Sütőpapírral kibéleltem a 16 cm-res formámat és 174 fokos sütőben 30 percig sütöttem a tortát.
Még melegen rákaptunk, pedig nem lett volna szabad. :D A többiek még langyosan is odavoltak érte, de én azt javaslom, hogy hagyjátok teljesen kihűlni. Egy pici darabka maradt másnapra, kellően összeért... na akkor tudtam volna felfalni az egész tortát, de akkor már csak az említett apró falatka maradt...
A tegnapi karamellszósszal locsoltam meg és mandulaszeletekkel díszítettem. :)


sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás