Gluténmentes görögös burger

Nagyon régen sütöttem zsemlét... Mostanság valamiért nem is nagyon fogyasztok sem kenyeret, sem zsemlét. Amúgy is szoktam édes/sós kelt tésztákat sütni, ha pedig nincs éppen semmi, akkor igyekszem úgy megoldani a reggelit/vacsorát, hogy ne kelljen hozzá pékáru. Inkább helyettesítem sok zöldséggel, puffasztott rizzsel... nyáron nem is nehéz.
Viszont valamelyik nap elhatároztam, hogy sütök, Nutri Free mix per pane lisztet használtam és a zacskó hátulján lévő receptet, így azt nem írom le. 25 dkg lisztből 4 nagy zsemlét sütöttem, annyit változtattam rajta, hogy valamivel több vizet adtam hozzá. Nagyon szépen megkelt, puha lett és könnyű.
A görögös burgerhez kisütöttem néhány natúr csirkemellet és elkészítettem egy joghurtos-fokhagymás öntetet, amit kis sóval és cukorral ízesítettem.
A már kihűlt zsemlébe tettem egy levél jól megmosott salátát, rá egy jó adaggal az öntetből, majd a jöhetett a csirke, ismét öntet, salátalevél és a zsemle teteje.
Anyával nagyon jól laktunk! :D Nagyon finom volt! :)


sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás