Gluténmentes kenyérlángos

Régen mindig az extra kenyérlángosommal menőztem. Azt a feltéttel együtt sütöttem ki (sajtos tejföl, kis fokhagyma, lilahagyma, bacon... Te jó ég!!) Most viszont egy kis egyszerűt szerettem volna, amit magában kisütök - persze picit fűszerezve - és utána teszem rá a hideg, fokhagymás tejfölt... (Most komolyan: csak nekem folyik a nyálam recept írás/olvasás közben?)
A tésztát 125 g Schär mix B-ből, 2-3 g Dr. Oetker instant élesztőből, 80 ml meleg vízből, 1 mokkáskanál sóból és 1 ek. olajból állítottam össze. Mindent beletettem egy tálba, majd robotgép dagasztófejével összedolgoztam. Mikor szépen összeállt, 40 percet hagytam kelni.
A 40 perc után a tésztát két gombócra szedtem, majd széthúzogattam, hogy olyan szabálytalan lángos formát öltsenek és sütőpapírral bélelt tepsibe tettem őket. Picit még ott is hagytam pihenni, majd megkentem olívaolaj+tejföl+só+fokhagyma granulátum keverékével, utána még külön szórtam rá egy kevés sót, fokhagyma granulátumot és egy kevés kakukkfüvet, de azt csak azért, mert jól mutatott rajta. :D
175 fokos sütőben kb. 20-25 percig sütöttem, majd fokhagymás tejföllel tálaltam. Nagyin finom! :)



sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás