Gluténmentes virslis partifalatok

Igen, most már a partifalatokra is rákattantam. De hát olyan jól néznek ki! :D Talán még emlékeztek rá, hogy legutóbb csiga formában készítettem őket kis hurkapálcára tűzve. Ezúttal variáltam és a tésztát virslivel töltöttem, ez került a hurkapálcák végére.
A tészta ugyanaz maradt, olyan jó kis könnyű volt.
125 g Schär mix B-t, 125 g Nutri Free mix per pane lisztet, 25 g ciroklisztet elkevertem egy kevéske cukorral, 1 tk. sóval és 4 g Dr. Oetker instant élesztővel. A keverékbe beleöntöttem körülbelül 1,7 dl meleg tejet, hozzáadtam egy tojást, majd robotgép dagasztófejével összedolgoztam. Beletettem 2-3 ek. olívaolajat és kicsit tovább dagasztottam, majd körülbelül egy óráig kelesztettem.
Miután megkelt a tészta, téglalap alakúra nyújtottam. Vízszintesen megfeleztem a tésztát, majd háromszögeket vágtam belőle (lenn van róla kép, hogyan) - minél szélesebbre és alacsonyabbra nyújtjuk, annál kisebbek lesznek a falatok.
Kis kethcuppal megkentem a háromszögek alját, majd mindegyik háromszög ketchupos részére egy kis virslidarabkát tettem és feltekertem, mint egy pici kiflit. Megkentem a tetejüket tojással, megszórtam reszelt sajttal és 175 fokos sütőben 20 perc alatt megsütöttem őket.
Miután egy keveset hűltek, hurkapálcára húztam őket és ketchuppal, mustárral tálaltam.
Nyami. ♥


És ahogy felvágtam a tésztát:

sign photo sign_zpsd9768155.png

Share:

0 hozzászólás