DECEMBER 11. - Csokoládés kókuszcsók

Ez a recept több okból kifolyólag is fantasztikus!

  1. Imádom a kókuszt.
  2. Nagyon sokszor marad tojásfehérje, amit nem tudok felhasználni, most tessék, egy felhasználási mód!
  3. Nagyon egyszerű.
  4. Elképesztő hamar elkészül.
  5. Isteni finom.
Jelenleg éppen 2 tojásfehérjém volt, amit nem akartam a szokásos módon napokig a hűtőben tárolni, így ezt a finomságot készítettem belőle. Attól függően, hogy hány fehérjétek van, természetesen az arányokat megtartva lehet a mennyiséget növelni/csökkenteni.

Hozzávalók
  • 2 tojásfehérje
  • 2 ek. cukor
  • 1 cs. vaníliás cukor
  • csipet só
  • 150 g kókuszreszelék
  • + olvasztott csoki
A tojásfehérjét félig felvertem, majd hozzáadtam a cukrot, vaníliás cukrot, sót, és tovább dolgoztam a robotgéppel. Végül hozzákevertem a kókuszreszeléket és apró gombócokat formáltam a masszából, amiket egy sütőpapírral bélelt tepsire rakosgattam.
175 fokos sütőbe tettem 5 percre, majd levettem 120 fokra és még 15 percre benn hagytam őket sülni.
Nyitott sütőajtónál hagytam kihűlni, majd az aljukat olvasztott csokiba mártottam.
Egyszerű és nagyon finom! :)


Share:

0 hozzászólás